Minister infrastruktury Dariusz Klimczak nie ma ostatnio lekkiego życia. Raz po raz wyciągane są na światło dzienne sprawy związane z nepotyzmem w podległych mu spółkach, z których trzeba się tłumaczyć. Udowadnia jednak, że potrafi mimo to zaskoczyć. Na platformie X Ministerstwo Infrastruktury pochwaliło się wypowiedzią swojego szefa w Polsat News. A była ona przynajmniej zaskakująca.”Nasz projekt CPK jest lepszy, jest komplementarny. KDP nie będzie układem zamkniętym, jak planowali moi poprzednicy, będzie można podróżować również do sąsiednich krajów, zwłaszcza na zachód, bo tam jest już odpowiednia infrastruktura” – powiedział Dariusz Klimczak., Minister infrastruktury Dariusz Klimczak nie ma ostatnio lekkiego życia. Raz po raz wyciągane są na światło dzienne sprawy związane z nepotyzmem w podległych mu spółkach, z których trzeba się tłumaczyć. Udowadnia jednak, że potrafi mimo to zaskoczyć., Minister infrastruktury Dariusz Klimczak nie ma ostatnio lekkiego życia. Raz po raz wyciągane są na światło dzienne sprawy związane z nepotyzmem w podległych mu spółkach, z których trzeba się tłumaczyć. Udowadnia jednak, że potrafi mimo to zaskoczyć. Otwarcie na zachód to pewna nowość. Dotychczas wiadomo było, że w ramach Programu CPK ma powstać m.in. centralne lotnisko, zlokalizowane pomiędzy Warszawą i Łodzią, oraz system kolei dużych prędkości. Nowy port lotniczy ma być przystosowany początkowo do obsługi 34 mln pasażerów rocznie i zaprojektowany w taki sposób, by w perspektywie długoterminowej mógł być elastycznie rozbudowywany, zgodnie z potrzebami i prognozami rozwoju rynku. Szacowany koszt inwestycji do 2032 r. wynosi 131,7 mld zł.Ale skoro na zachodzie jest infrastruktura, grzechem byłoby nie skorzystać…Źródło: x.com